pátek 27. května 2016

TIPY NA ZDRAVOU SNÍDANI

Snídáte každé ráno, nebo na ni „nemáte čas“? Občas si ji dáte, ale během týdne většinou ne, protože si tak můžete aspoň o chvilku déle pospat? To je špatně. Snídat byste měli každý den, protože prvním jídlem doplňujete energii – jedná se nejspíše o to nejdůležitější jídlo dne.


Novinkou v našem e-shopu je snídaňová sada Louisa od Villeroy & Boch. Zaujme jemnými barvami a kresbami květin na dvanácti kusech porcelánu. Jak ji ale využít tak, aby nepřišla vniveč? V dnešním článku vám přinášíme tipy na ne jen tak ledajakou snídani – zdravou a servírovanou ve stylovém porcelánu.

Čaj nebo káva ke snídani? Je to na vás.

Začněte uvařením čaje. Záleží na vaší chuti, my ale doporučujeme ovocný nebo slabý zelený čaj, který by vás měl alespoň trochu zbavit ranní únavy. Na čaj můžete využít konvici Quinsai Garden, která se k snídaňové sadě náramně hodí. Zatímco budete připravovat snídani, čaj mírně zchladne a bude tak v příjemné teplotě vhodné k okamžité konzumaci.

Konvice Quinsai Garden

Kouzlo ovesných vloček

Co si ale k snídani dát? V poslední době jsou velmi populární ovesné vločky. S nimi si opravdu můžete vyhrát a vůbec nezáleží na tom, že nemáte rádi některý druh ovoce a podobně. K ovesným vločkám si můžete dát prostě cokoliv. Jak ale na jejich úpravu? Rozhodně je lepší je uvařit, i když to samozřejmě zabere více času. Stačí ale vločky nasypat do malého hrnce a předem je namočit do vody, poté přidat stejné množství mléka a krátce povařit. Do vzniklé kaše už potom můžete přidat různé ořechy, semínka, sušené ovoce jako rozinky nebo brusinky, kokos, med na oslazení a to nejdůležitější – čerstvé ovoce. Může to být banán, jablko, pomeranč, kiwi, v létě potom jahody nebo maliny. Cokoliv, na co máte zrovna chuť a máte v ledničce.

Quinsai Garden
Snídaně z ovesných vloček vás zasytí na poměrně dlouhou dobu. Kromě těch vařených si můžete také ušetřit ráno trochu času a namočit si je již večer do vody či mléka. Vločky krásně změknou a vstřebají do sebe tekutinu. Ráno do nich už jen přidáte vše, co bylo zmíněno u vařené verze. Vždy ale záleží na vás, jakou snídani si z ovesných vloček uděláte :)

Jogurtová mánie

Jinou možností, jak si rychle a chutně připravit snídani, je obyčejný bílý jogurt. Stačí si opět nakrájet nějaké ovoce, nasypat ho do misky a zalít jogurtem. Přidat můžete také nezapékané müsli (to zapékané obsahuje zbytečně moc cukru) nebo bio marmeládu. Snídani tak budete mít opravdu rychle připravenou a navíc chutnou. A pokud jste opravdovými fanoušky müsli, můžete si upéct vlastní, k čemuž budete opět potřebovat pouze ovesné vločky, sušené ovoce, semínka a med. Tak hurá do toho!
Sada Louisa