čtvrtek 12. února 2015

PRO DNY SLADKÉ JAKO MED

Jedna z lásek mého života - pekáč Arcana, Fissler
Pokud jste v manželství už také víc než 20 let a stále si uchovalo takovou jiskru, že slavíte Den Svatého Valentýna, závidím Vám.  

Sklenice Diva si zaslouží své jméno
Pravdou je, že u nás na Svatého Valentýna a romantické připomínky našeho vztahu, jako jsou výročí seznámení a výročí svatby, myslí manžel. Já se vždy jen opakovaně stydím za to, že jsem zase den proseděla u počítače a obdarovala manžela maximálně obdivným poklepáním po zádech (za to že to s takovou neromantickou ženskou vydržel tak dlouho), nebo nedostatečně vroucím polibkem.




NewWave Caffé - zákazníky milovaný už 15 let
Pro mě je opravdovým důkazem lásky mého manžela například "jen" to, že když si ráno vaří kávu, tak si občas vzpomene i na mě. Nepotřebuji k tomu žádná výročí osobní, ani centrálně diktovaná kalendářem.

Cupidon, zamilovaná utěrka, Beauvillé
Protože mě ale letos trápí výčitky, plánuji, že manžela překvapím. Vlastně jsem už vcelku nešťastně začala tím, že jsem na svém oblíbeném webu využila nabídky odeslat své lásce Valentýnku. Místo jména jsem měla v úmyslu přidat vroucí dovětek. To mi ale aplikace (omezená tragicky malým počtem písmen) nedovolila, takže podpis pod krásným textem (jež byl součástí aplikace) skončil naprosto stroze, mým křestním jménem, což mi připadalo lepší než podpis "manželka". Manželova reakce? "Tys mi poslala Valentýnku Apetit Online? A to jsi tam nemohla vymyslet něco milejšího na závěr než "Eva!?". Takže jsem vykročila levou. Na celou věc by manžel asi zapomněl, kdyby nejmladší dcera, při společném vaření, neobjevila stejnou aplikaci a tatínkovi neposlala stejnou Valentýnku, jen s jiným obrázkem a podpisem XY (zapomněla ho změnit).



Takže, jak vidíte, mám co žehlit a protože s manželem držíme dietu, rozhodla jsem se svému milovanému a aktuálně velmi hladovému muži, připravit naprosto nedietní překvapení. Jelikož jsme doma se všemi našimi dětmi, bude to romantický večer v pěti lidech:




a) Aperol jako aperitiv při svíčkách (dekoraci stolu nechám na dcerách a ty malé dostanou dětské šampaňské)
b) Baskické kuře jako hlavní chod (sice to není nejromantičtější recept na světě, ale ze shora vyobrazeného pekáče chutná skvěle a vypadá prostě božsky - a láska přece prochází žaludkem)
c) Čokoládový dort jako dezert

Větší přísun kalorií by naše, dietou zhuntovaná, těla nemusela vydržet.


Sklenice na med s dřevěnou lžící, Kilner
Takže, pokud máte život sladší než stoletý med (jako já, alespoň párkrát za rok), ačkoli se s partnerem pravidelně nezahrnujete dary a kyticemi, tak Vám přeji, ať Vám to také dlouhou vydrží!

Žádné komentáře:

Okomentovat