pondělí 2. února 2015

GRILOVACÍ PÁNVE FISSLER

Nová kolekce Fissler, Cook & Serve
Tento týden hlásí meteorologové nejtužší týden ze všech únorů posledních let. Mě ale tyto hrozby nezastraší. Jednak předpovědím moc nevěřím a řídím se vlastním instiktem (většinou naprosto špatným - takže mě běžně v parném létě potkáte ve svetru a v zimě v lodičkách a bez bundy) a jednak, já už mám mentální jaro. Tolik k mé mentální kondici, která nemá, většinou, příliš společného s realitou okolo mě.

Pravda, je to především tím, že nám do obchodu najely velikonoční servisy, utěrky a dekorace a já se nemohu dočkat pobytu na zahradě a grilování s kamarády a rodinou.



Tak takhle nějak si představuji servírování zdravé jarní večeře

No a co pro nás v tomto ohledu připravila německá firma Fissler? Skvělou novou kolekci Cook & Serve, kterou navazuje na úspěšnou řadu litinového nádobí Arcana.


Každý výrobek z této kolekce se skládá z minimálně 2 kusů - litinové pánve a podnosu z odolného a krásného bambusového dřeva, které patří mezi rychle obnovitelné materiály, tudíž je ekologické.




Pizza s červenou řepou a kozím sýrem
Pánev můžete použít na grilu, v troubě i na indukčním sporáku, ale díky krásnému podnosu v ní rovnou i servírovat na stůl jak doma, tak i venku a nemusíte mít strach, že stůl poškodíte. 

Litina má hladký povrch, který zamezuje snadnému přilnutí pokrmu.


A jaké produkty se skrývají za touto kolekcí?


Osobní pánvička skvělá na přípravu snídaně, vajec, tapas, gratinovaných pokrmů, nebo příloh jako je grilovaná zelenina
Tato pánev je skvělá k čemukoli, co máte rádi s omáčkou - thajská nebo čínská kuchyně, indická kuchyně, steaky
Skvělá na smažená vejce, gratinované pokrmy, předkrmy, dezerty
Pánev na ryby, na které můžete připravit i servírovat celou rybu, filety, nebo krevety 
Skvělý pomocník při přípravě lasagní, moussaky, bublaniny,...
Pánev na steaky z hovězího, jehněčí, kuřecího masa, ale i veganské karbanátky z cizrny 
Pánev na pizzu a koláče ve 2 průměrech - 20 a 28 cm - já na ní připravuji obrácený ananasový koláč na grilu


Mě osobně nadchly všechny a nevím, která z pánví skončí v naší kuchyni dříve :) Ale tajný favorit je pánev na rybu. Ale protože do grilu se mi rozměrově bohužel hodí všechny, je to problém.









Žádné komentáře:

Okomentovat