sobota 2. srpna 2014

VÁŠEŇ PRO UBRUSY

Jsem realista, často se sklonem ke skepsi. Neboli, jak říkají osvícení, poučený optimista. Co ve mě ale dokáže probudit opravdovou vášeň, je skvěle odvedené řemeslo. A co mě naposledy opravdu rozvášnilo? Nové kolekce ubrusů od francouzské firmy Beauvillé.


Kombinace šedého elegantního základu a s akcenty zelené a hyacitově modré barvy

Naprosto jsem propadla kolekci Voltaire. Je tak elegantní a barvy tak nádherně kontrastující,... Neumím si představit krásnější kus umění na stole. Dokonalost výrobků této firmy mne vždy pozitivně omráčí. Všechny ubrusy jsou vyrobené ručně. Na utkanou a *saténovanou bavlnu, nanášejí řemeslníci, v tom nejušlechtilejším slova smyslu, barvu po barvě, síto po sítu. Na každou barvu používají nové síto, které musejí uložit, se 100% přesností, na již obarvené části ubrusů. 



Ty dokonale sesazené antické vzory museli navrhovat snad sami andělé. Vždy, když se podívám na detaily vzorů a barev, vidím za tím všechnu tu práci. Není možné té dokonalosti nepropadnout. Nevratně.


Velmi noblesní a klasická barevná kombinace antracitově šedé, vínové a zlatavé barvy, Voltaire, Beauvillé

Pokaždé, když prostřu ubrus Beauvillé na stůl, mám pocit, že se celý dům změnil na zámek a pečlivě vybírám, co na něj prostřu a naservíruji. Buřty s cibulí zajisté ne, raději něco z francouzské nebo italské kuchyně - například:

Polévku: Boullabaise


Celoroční béžová barevnost kolekce Voltaire, Beauvillé

Pokud plánujete pořízení nového elegantního ubrusu, určitě důkladně prostudujte nabídku společnosti Beauvillé. Katalogy jsou Vám k dispozici na www.luxurytable.cz:

Vánoční vínová barevnost ubrusů, ubrousků, běhounů a prostírek Voltaire

*saténovaná bavlna - rozumějte leštěnou bavlnu, zbavenou uzlíků - nikoli lascivní tkaninu, lesklou na povrchu, napodobující hedvábí, ze které se většinou vyráběly velmi barevné župany

Žádné komentáře:

Okomentovat